Pamiętacie <Międzynarodowy Dzień Kropki> ? Przy okazji tego kreatywnego święta mieliśmy okazję zorganizować w szkole kilka ciekawych inicjatyw. O części z nich już mogliście przeczytać, dziś poznacie kolejną.



Na koniec uczniowie tworzyli ze swoich kropek dowolną kompozycję. A zawarte w nich informacje zostały dodatkowo przeniesione na schemat w formie kolorowanki (znacie go już, wygląda zupełnie <tak> ).
Dlaczego zdecydowałam się na takie ćwiczenie? Nawet nie dlatego, że koniecznie musieliśmy omawiać znów rolę podmiotu lirycznego i narratora (choć oczywiście tego typu przypomnień nigdy zbyt wiele). Bardziej zależało mi na tym, aby to uczniowie zdecydowali, co jest ważne, a co mniej. Na co zwrócić uwagę, a co zupełnie pominąć. Analizowanie i segregowanie wiadomości to bardzo trudna sztuka i należy ją rozwijać. Ot, co.
A teraz nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć wszystkim miłego kolorowania.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Dziękuję za Twój komentarz :)