1 października 2017

sprytna otogra

sprytna ortogra
Nauka przez zabawę i dla przyjemności to jedno z moich najważniejszych założeń. By uczniowie byli zainteresowani i sami chcieli przyswoić proponowane treści, często ich zaskakuję. Bardzo pomocne okazują się w takich sytuacjach niestandardowe rozwiązania, choćby gra w bingo, zamiast tradycyjnego dyktanda.


O bingo i jego zaletach pisałam już kilkukrotnie. Gdybyście chcieli sprawdzić, co wtedy wymyśliłam, zerknijcie choćby do <gramatycznego bingo> czy <tabliczki mnożenia>. Tym razem chciałam pokazać Wam, jak w prosty sposób, posługując się generatorem, przygotować na zajęcia zestaw do ortograficznej wersji gry. 



Czy myślicie, że uczniowie wolą napisać tradycyjne dyktando, czy raczej zagrać w ortogrę i dać się ponieść emocjom? Gdybyście chcieli to sprawdzić, a nie macie chwilowo pomysłu na własny zestaw, możecie wykorzystać ten przygotowany przeze mnie (znajdziecie go <tu>). Dla tych, którzy zapomnieli na czym polega gra w bingo, przygotowałam krótki opis (znajdziecie go <tu>). Dajcie też znać, czy są jakieś narzędzia, o których chcielibyście, bym opowiedziała.

asia krzemińska

6 komentarzy:

  1. Rewelacja jak zawsze, pani Asiu!
    P.s. W jakim programie została wykonana grafika naśladująca akwarele?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję 😀
      Grafikę przygprzygotowałam z wykorzystaniem strony canva.com. Mam takie plany i dodaję do nich tekst :D

      Usuń
  2. Bardzo chętnie poczytam o quizlet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może quizizz na początek? Materiał jest gotowy :) http://zakreconybelfer.blogspot.com/2017/07/zagrajmy-w-sieci.html

      Usuń
  3. Grafika to zapewne brush do photoshopa.?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)

Copyright © 2016 zakręcony belfer , Blogger