W dobie powszechnej dostępności Sieci, kiedy przychodzi nam odszukać jakieś informacje, pierwszym do czego sięgamy jest naturalnie przeglądarka internetowa. Czasami śmiejemy się, że jeśli czegoś nie ma "w necie", to wcale nie istnieje. A co, jeśli sami zamierzamy wzbogacić zasoby informacyjne i podzielić się wiedzą?
Tak się składa, że istnieje bardzo prosta metoda, dzięki której umieszczamy efekty własnej pracy (lub działań uczniowskich) w odmętach Internetu. Wystarczy, że dobrze przemyślimy i właściwie skomponujemy zwykły plik tekstowy, zapiszemy go w formacie pdf i już możemy zabierać się za publikowanie.
Zastanawiacie się, jak to możliwe? Zupełnie zwyczajnie. Wystarczy założyć konto na platformie issuu.com i działać. A później udostępniać link do własnych broszurek i książeczek wszędzie tam, gdzie mamy ochotę. Jak się za to zabrać? Odpowiedź znajdziecie w przygotowanym przeze mnie filmie.
W mojej opinii warto wykorzystać tę platformę nie tylko dla publikacji własnych materiałów, ale przede wszystkim po to, by sprawić radochę naszym podopiecznym. Pomyślcie sami, jaka to nobilitacja, móc pochwalić się napisana przez siebie książką (dodatkowo można zeskanować i umieścić w niej dziecięce ilustracje). I jak wartościowe jest to ćwiczenie językowe 😉
Znaliście wcześniej issuu? Podzielcie się w komentarzach swoimi publikacjami.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Dziękuję za Twój komentarz :)