18 sierpnia 2017

Do pary- dobble ;)

dobble
O zaletach gry w "Dobble" piałam już jakiś czas temu (choćby <tu>), niestety wskazany we wpisach generator przestał działać 😒 Jak się okazuje, na jego miejsce powstał nowy (a może zawsze był, tylko nie wiedziałam o nim). Prawdopodobnie  do ideału trochę mu brakuje, ale na potrzeby tworzenia prostych zestawów wystarczy 😉


By nie być gołosłowną, mam dla Was krótki film z instrukcją korzystania z prostego, polskiego narzędzia do tworzenia "Dobble". W zarządzonym na moim <profilu> głosowaniu jasno wskazaliście, że chętnie poznacie tajniki zarówno tworzenia książeczek internetowych (o czym napisałam <tu>), jak i tego generatora. Przyszedł więc czas na kolejny instruktaż. 



W filmie udało się stworzyć komplet oparty na symbolach, ale pomyślałam, że przygotuję dla Was jeszcze zestaw ortograficzny, a dla najmłodszych- kolorowe plamy (wszystkie znajdziecie <tu>). Dajcie znać, czy się przydadzą.

asia krzemińska

UDOSTĘPNIJ TEN POST

2 komentarze :

  1. U mnie nie działa "Wybierz plik" :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj w innej przeglądarce. Otrzymywałam sygnały, ze nie każda chce współpracować z tym generatorem (mimo tego, lubię go, bo polski :) )

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz :)

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.